صفحات

۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

نماینده مسیحیان یا ضد مسیحیان, در مجلس رژیم

خبرگزاری فارس: آشوریان بعد از انقلاب ‌به آزادی‌‌ ‌رسیدند/ جامعه جهانی آشوری نیازی به ‌بیگانه ندارد



خبرگزاری فارس "رژیم ضد مسیحی حاکم در ایران" نوشت:
نماینده مسیحیان! در مجلس در نطق میان دستور:
آشوریان بعد از انقلاب ‌به آزادی‌‌ ‌رسیدند! جامعه جهانی آشوری نیازی به ‌بیگانه ندارد
خبرگزاری فارس: نماینده مسیحیان آشوری در مجلس با بیان اینکه آشوریان پس از طلیعه جمهوری اسلامی چون دیگر جوامع دینی در ایران به‌تمام خواسته‌ها و آزادی‌های خود رسید، گفت: جامعه جهانی آشوری نیازی به قیم‌های بیگانه مدعی حقوق بشر که گرگ‌هایی در لباس میش‌اند، ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان! آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی پیش‌از‌ظهر امروز (چهارشنبه) طی نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پس از فروپاشی امپراطوری آشوری، ما همچون یک ملت و قوم دیرپا در سرزمین ایران ماندیم و در کنار دیگر هموطنانمان در ظلم و ستم بیگانگان تاب آورده و با آنها در ستیز بودیم.

وی با بیان اینکه پس از فروپاشی امپراطوری آشوری، تمام داشته‌هایمان را نثار هموطنانمان کردیم، افزود: راز ماندگاری ما در کنار دیگر هموطنانمان دلبستگی به این آب و خاک است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر همورابی نخستین قانون بشری را تدوین کرد، آشوریان آن را به زبان زنده آن زمان برگرداندند، گفت: به‌هنگام حمله متجاوزان به ایران آشوریان همچون مرزنشینان شجاع و باغیرت سینه سپر کرده و از خاک و آب و وطنشان دفاع کردند.

بت‌کلیان همچنین تصریح کرد: ‌قوم آشور در کنار دیگر اقوام این کشور تمام مظالم شاهان و خونخواران را از سر گذراند تا طلیعه نظام جمهوری اسلامی ایران آمد و چنین بود که قوم آشوری به بسیاری از آزادی‌های خود در پهنه آداب، سنن، اعتقادات دینی،‌ علوم، فرهنگ و زبان مادری خود، دست یافت!

وی این چنین ادامه داد که فعالیت بیش از ۴ دهه اتحادیه جهانی آشوریان در ایران به سراسر جهان گسترانیده شد، البته از بد حادثه مقر این اتحادیه در آمریکا بود و تا چند دهه محجور مانده بود اما به مدد نظام جمهوری اسلامی این مقر پس از ۳۷ سال به ایران بازگردانده شد.

نماینده مسیحیان! آشوری اظهار داشت: برپایی آخرین کنگره اتحادیه جامعه جهانی آشوری در ایران که با شکوه بسیاری برگزار شد، شاهدی بر این ادعاست که هرگز هیچ کنگره‌ای از اتحادیه با این عظمت و شکوه برگزار نشده بود و حضور دولتمردان و سیاست‌مداران ایرانی در این کنگره گواه دلبستگی و دل‌نگرانی نظام جمهوری اسلامی به جامعه جهانی آشوری است!

بت‌کلیا‌ اضافه کرد: ‌حالا مدعیان حقوق بشر به‌صف شوند تا از ادعای خود بگذرند که همواره نگاه به جامعه اقلیت‌های دینی در ایران دارند و خواستار حق و حقوق آنها هستند و اکنون شاهد باشند که این جامعه چون دیگر جوامع دینی به تمام خواسته‌های خود که حفظ آداب، زبان، فرهنگ و سنن خود است، دست یافته است.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: جامعه جهانی آشوری نیازی به قیم‌های بیگانه و مدعیان حقوق بشر که گرگ‌هایی در لباس میش هستند، ندارد.

بت‌کلیا در پایان با سپاس از دولتمردان ایران!!! از رئیس‌جمهور خواست تا دستور پرداخت به موقع و 100 درصد بودجه اقلیت‌های دینی را بدهد!!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر