صفحات

۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

جنایت هولناک ولی‌ فقیه در اشرف را بشدت محکوم می‌کنیم



نیروهای نظامی دولت المالکی, نخست وزیر عراق, دوباره به پناهندگان بیدفاع ایرانی‌ در اشرف, وحشیانه حمله کردند.

بی‌ بی‌ سی‌ نوشت: دولت نوری المالکی، نخست وزیرعراق، تحت فشار جمهوری اسلامی قرار داشته است تا اشرف را تعطیل و ساکنان آن را اخراج کند یا به ایران تحویل دهد!

به روان‌های پاک و پر فتوح زنان و مردان قهرمان و سرفرازی که در اشرف در مقابل وحوش بنیادگرایان اسلامی ولی‌ فقیه دلیرانه ایستادند و به شهادت رسیدند درود میفرستیم.


همانطور که همواره فریاد زده ایم: "این دولت ننگین جمهوری اسلامی خامنه ایست که تروریست است" و نه‌ مردم ایران!

بنابراین دولت امریکا بایستی در اسرع وقت، مردم ایران را از لیست تروریستی و سیاه خود خارج کند! تا به تمامی‌ این جنایات توسط حکومت خامنه ای علیه مردم ایران خاتمه داده شود!


هموطنان عزیز،

ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت و قتل عام پناهندگان ایرانی‌ مستقر در سرزمین اشرف، هموطنانمان را به همبستگی‌ هر چه قویتر در مقابل حکومت اشغالگر و ضدّ ایرانی‌ ولی‌ فقیه فرا می‌خوانیم. دوباره تاکید می‌کنیم که ما ایرانیان در هر نقطه ای‌ از جهان، در مقابل رژیم ددمنش، قرون وسطائی، و بنیادگرای اسلامی خامنه‌ای خواهیم ایستاد و هرگز زیر بار خفّت و خواری یک حکومت ننگین, دست نشانده و ضدّ ایرانی‌ نخواهیم ماند!

با همبستگی‌ ملی‌ و سراسری، به مبارزات خود برای سرنگونی ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهیم داد و همه با هم یک ایران آزاد و آباد را بنا خواهیم کرد.


برکت خداوند ما عیسی همواره با ایران و ایرانی‌ باد

جنبش مسیحیان ایران

بيست و يکم فروردين ۱۳۹۰ برابر با دهم آوريل ۲۰۱۱


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر