صفحات

۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

بيانيه در مورد موج دستگيري مسيحيان ايران


به اين گزارش كه شباهت زيادي به فتوي دارد توجه كنيد:


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، مرتضی تمدن گفته است که «انواع و اقسام فرق کاذب، انحرافی و فاسد در حوزه اعتقادی ما دندان تیز کرده‌اند» و در برخی مناطق فعالیت می‌کنند.
مرتضی تمدن،استاندار تهران با مقایسه مسیحیان تبشیری با وهابیت و طالبان، از آئین آنها با عنوان یک «جریان منحرف و فاسد»‌ در مسیحیت نام برده و از بازداشت رهبرانشان و نیز برخورد شدیدتر با آنها خبر داده است!

در اينجا دوست داريم چند كلامي كوتاه در رابطه با موج دستگيري هاي مسيحيان در ايران و "جواب به نظام ولي فقيه" بنويسيم :
اولا اينكه, حكومتي كه نه از مشروعيت و نه مقبوليتي در ميان مردم و مسلمانان برخوردار نيست , از چه سخن میراند؟
دوم, حکومتی که ایدئولوژی, افکار, مذهب و مرامش حتی در میان باندها، جناح‌ها و دسته جات خودي و سخت سر حاكم, هیچ هویت و مشروعیتی ندارد براستی از چه سخن می‌گوید؟

سوم, چرا اينبار اينچنين بي پرده به اين دين آسماني حمله برده و با تمام قوا براي آن خط و نشان مي كشد؟
چرا اينچنين به كليساها و مسيحيان در ايران و عراق و مصر حمله مي برد و جز به دستگيري و شكنجه و بمبگذاري و قتل مسيحيان رضايت نمي دهد؟

چرا جمهوري اسلامي ولي فقيه از روزهاي آغازين روي كار آمدن (٣٢ سال پيش) به كليساها و بيمارستانهاي مسيحي حمله برده و رهبران مسيحي را به قتل رسانده است؟

چه چيزي در كتاب و مرام و مذهب و گفتار و رفتار مسيح است كه اينگونه بنيادگرايان را مي آزارد و رنج مي دهد؟

اينهمه خشونت و عدم بردباري مذهبي نسبت به يك مذهب الهي براي حكومتي كه دم از مذهبي بودن مي زند , چرا؟

چرا شعار "راه قدس از طريق كربلا" شعار بنيادين جمهوري اسلامي ولي فقيه است؟ چرا با جديت بدنبال فتح اورشليم است؟ چرا لبنان مسيحي را بوسيله گروه تروريستي دست پرورده اش "حزب الله" بگروگان گرفته است؟


جالب اينجاست كه برخي افراد هنوز نيز جهت كمك رساني به رژيم بحران زده, ابراز ميدارند كه: مسيحياني كه مورد حمله حكومت ايران هستند تنها مسلمانزاده ها يا فارسي زبانانند! خدمت اين جنابان عرض مي كنيم كه: "دستان ولايت نامشروع فقيه آلوده تر از آنست كه شما قادر به شست و شوي آن باشيد!"


آيا اسقف هايك هوسپيان مهر و اسقف طاطائوس ميكائيليان (بزرگترين و برجسته ترين رهبران مسيحي ايران) هم مسلمانزاده بودند كه بدست وزارت بدنام اطلاعات ولي فقيه به طرز فجيعي به قتل رسيدند؟


خلاصه كلام اينكه, ما مردم ايران نيز يك مذهب و يك فرقه و يك جريان را "انحرافي و فاسد" مي دانيم و آنهم "مذهب شوم بنيادگرائي اسلامي خامنه اي و خميني" است!

مذهب آیت‌الله‌ها! مذهب ملاها! مذهب مرتجعان! مذهبي كه جز جنگ عليه خدا, سنگسار, اعدام، چشم در آوردن، دست و پا بریدن، تجاوز، شکنجه و تیر خلاص زدن, و غارت و چپاول اموال مردم ستمديده, چیز دیگری را در حاكميت ننگين اش, بر نمیتابد؟

عيسي خطاب به علماي مذهبي دروغين فرمود: اي عصا كش هاي كور كه پشه را از صافي مي گذرانيد ولي شتر را مي بلعيد!


واي بحال شما اي علماي ديني و اي فريسيان رياكار! چون شما بيرون ظرف را آنقدر تميز مي كنيد تا بدرخشد, ولي داخل ظرف از كثافت ظلم و طمع پر است٠ اي فريسي هاي كور, اول داخل ظرف را تميز كنيد تا بيرون ظرف هم پاك شود٠

واي بحال شما علماي ديني و فريسيان رياكار! شما مانند قبرهاي سفيد شده اي هستيد كه ظاهري زيبا دارند اما داخل آن پر است از استخوانهاي مردگان و كثافات! شما مي كوشيد خود را ديندار جلوه دهيد, ولي در زير آن عباي مقدستان دلهائي داريد پر از رياكاري و گناه٠

اي مارهاي خوش خط و خال! چگونه مي توانيد از مجازات جهنم جان سالم بدر ببريد؟

*

*

*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر