صفحات

۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

پيام مسيحيان ايران بمناسبت ميلاد مبارك عيسي مسيح


هموطنان عزيز و مبارز در داخل و خارج از كشور

هر كه به من ايمان بياورد, مي تواند همان معجزاتي را بكند كه من كرده ام و حتي بزرگتر از اينها نيز بكند, چون من نزد " پدرم" باز مي گردم٠

شما مي توانيد با بردن نام من, هر چيزي از خدا درخواست كنيد, و من آن را به شما خواهم داد٠ چون من كه فرزند خدا هستم هر چه براي شما انجام دهم, باعث بزرگي و جلال خدا خواهد شد٠ بلي , نام مرا ببريد و هر چه لازم داريد بخواهيد تا به شما عطا كنم٠ اگر مرا دوست داريد, آنچه مي گويم اطاعت كنيد٠ و من از " پدرم " درخواست خواهم كرد تا پشتيبان و تسلي بخش ديگري به شما عطا نمايد كه هميشه با شما بماند٠ اين پشتيبان و تسلي بخش همان روح پاك خداست كه شما را با تمام حقايق آشنا خواهد كرد٠

در طوفانهاي زندگي , شما را يتيم و بي سرپرست نخواهم گذاشت و به كمك شما خواهم آمد٠ براي مدت كوتاهي از اين دنيا خواهم رفت ولي حتي در آن هنگام نيز با شما خواهم بود, زيرا دوباره زنده خواهم شد و چون من زنده ام شما نيز خواهيد زيست٠

يكي از شاگردان او بنام يهودا پرسيد: " اي استاد, چرا خود را فقط به شاگردانتان نشان مي دهيد ولي به مردم دنيا نشان نمي دهيد؟ "عيسي جواب داد: "من فقط خود را به كساني نشان مي دهم كه مرا دوست دارند و هر چه مي گويم اطاعت مي كنند٠ پدرم "خدا" نيز ايشان را دوست دارد و ما نزد ايشان آمده, با ايشان زندگي خواهيم كرد٠ اگر كسي مرا دوست نداشته باشد, كلام مرا اطاعت نخواهد كرد٠ سخناني كه مي شنويد, از من نيست, بلكه از پدري است كه مرا فرستاده است٠ اين چيزها را اكنون كه با شما هستم, مي گويم٠ ولي وقتي خداي پدر" تسلي بخش " را بجاي من فرستاد, منظورم همان " روح القدس " است, او همه چيز را به شما تعليم خواهد داد , در ضمن هر چه من به شما گفته ام, به يادتان خواهد آورد٠
من هديه اي نزد شما مي گذارم و مي روم٠ اين هديه, آرامش فكر و دل است٠ آرامشي كه من به شما مي دهم مانند آرامش هاي اين جهان بي دوام و زودگذر نيست٠ پس آسوده خاطر باشيد! نترسيد!
*يوحنا



هموطنان عزيز و مبارز, خواهران برادران, كودكان, مادران و پدران, كارگران, دانش آموزان, دانشجويان, معلمان, مردم قهرمان ايران! درود بر همه شما!


"كلمه خدا" انسان شد , و بر روي اين زمين و در بين ما زندگي كرد٠ او لبريز از محبت و بخشش و راستي بود٠ ما بزرگي و شكوه او را به چشم خود ديديم , فرزند بي نظير پدر آسماني ما, خدا٠
*يوحنا

عزيزان, براي برگزاري جشن " آمدن عيسي مسيح, يگانه فرزند خداوند, به اين جهان", يعني همان نوري كه در تاريكي مي درخشد و تاريكي هرگز نمي تواند آن را خاموش كند, در منازل خود و در كوچه و خيابان, همچون فرشتگان به شادي بپردازيد و در صورت امكان به كليساها برويد و براي مردم تحت ستم ايران دعا كنيد و از قدرت عظيم "عيساي خداوند" نيرو بگيريد و براي جنگ با شياطين حاكم بر ايران مجهز شويد!



بركت خداوند ما عيسي , همواره با شما باد



جنبش مسيحيان ايران , دوم دی ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم دسامبر ۲۰۱۰

*


*


*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر